کد خبر: 256664
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
بازدید 1192
جلسه شورای اداری استان برگزار شد

سلیمانی مدیر کل استان : کلیدی‌ترین عنصر دنیای امروزی ما منابع انسانی است. وتربیت و اثرگزاری نتیجه رفتار است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استان تهران جلسه شورای اداری استان برگزار شد. در این جلسه ابتدا مدیر کل استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران گفت همه ما نیازمند ذکر و تذکر در مورد مسائل مختلف در زمینه‌های کاری، اخلاقی، و رفتاری هستیم و باید در نظر داشته باشیم که مدام در حال یادگیری هستیم و این مهم را در نظر بگیریم که یک لحظه غفلت در مورد این مسائل سال‌ها زحمت و تلاش ما را از بین می‌برد.
محمود سلیمانی با تاکید بر این جمله که مومن نباید دو روزش مثل هم باشد گفت فرق مومن و غیر مومن در این است که اگر از مومن خطایی سر بزند آن را تکرار نمی‌کند و در صدد جبران آن بر می‌آید.  وی با اشاره به صحبت‌های علامه جعفری که در یکی از سخنرانی‌های خارج از کشور داشتند  گفت که ارزش انسان به آن چیزی است که او دوست دارد مدیر کل کانون استان اعلام کردند که مهم‌ترین عنصر ارتباط آدم‌ها با یکدیگر چگونگی روابط انسان‌هاست .سلیمانی در ادامه با اشاره به قهرمانان کربلا از جمله حضرت عباس و علی اکبر گفت نباید فقط بحث شهادت آنها را بیان کرد بلکه باید زوایای اخلاقی، جوانمردی و سبک زندگی آنها را نیز اشاره کرد.
محمود سلیمانی با بیان اینکه ما باید برای پیشرفت خود  موفقیت‌های اطرافیان را بزرگ و برجسته کنیم، چرا که آدم هرچقدر بزرگ باشد همان قدر هم بزرگی می‌بیند و یا به بیان ساده‌تر دنیا میدان عمل و انعکاس همان عمل  به خود شخص می‌باشد.
مدیر کل استان در پایان از انرژی و نشاط مربیان حاضر در کارگاه‌های نمایشگاه مهر و نیایش صحبت کردند و گفتند که همین روحیه است که خستگی را از تن به در می‌کند و موجب جذب مخاطب می‌شود. ما باید طوری رفتار کنیم که هرکس به مجموعه ورود پیدا کرد  یک جمع واحد، صمیمی و در کنار هم را مشاهده نماید. در ضمن این نکته را نباید فراموش نمود که مهمترین نقطه تلاقی ما با مخاطب مراکز ما هستند و باید برای آنها ارزش و احترام قائل باشیم، واولویت برنامه‌های اداره کل استان برطرف نمودن مسائل و مشکلات مراکز می باشد.
در این نشست سرکار خانم حسن زاده و معاو ن فرهنگی و حسن صفدریان معاون اداری و مالی نیز مطالب و گزارش مختصری از حوزه‌های کاری خود بیان کردند.