کد خبر: 256668
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
بازدید 3461
با اخبار  مراکز در شانزدهمین  روز از ماه مبارک رمضان

از بوسیدن روی ماه خدا با جشن میلاد امام حسن مجتبی تا دیدار با عوامل مجله رشد در مراکز استان

مرکز پاکدشت: بوسیدن روی ماه خدا
مرکز پاکدشت در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ضیافت افطار میزبان 90 نفر از اعضا و والدین بود.
در این مراسم معاون فرهنگی شهرداری پاکدشت نیز حضور داشتند که مولودی‌خوانی، معرفی شخصیت ،‌حدیث از امام سوم، سنتور نوازی پدر یکی از اعضا برنامه‌های اجرا شده در جشن میلاد کریم اهل بیت بودند.
مرکز پارچین : جشن میلاد
 
سه شنبه  اول تیر ،همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع)جشن کوتاهی به همراه ژوژمان کارگاه‌های دوره‌ای ترم 1و2 (نقاشی،سفال،شعر وقصه)،در مرکز پارچین با حضور اعضای کارگاه‌ها و مادران آنها وسایر اعضای کتابخانه ومربیان برگزار گردید .
در این برنامه شعر خوانی وقصه گویی توسط اعضا و،یلدا فتح الهی و ریحانه موسی‌خواه اجرا شد .
و در پایان گفتگویی میان مربیان و مادران پیرامون روند پیشرفت کودکان صورت گرفت.
  
مرکز 6: میهمانی کرامت

 

به مناسبت میلا امام حسن مجتبی (ع) جشنی با عنوان میهمانی کرامت طی دو روز در مرکز 6 برگزار شد.
این مراسم 50 نفر از اعضای دختر و پسر حضور داشتند و ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی چون کار دستی با مربی‌گری خانم نسرین اسکندریان سفر زیارتی به امام زاده ملک خاتون با مربیگری سرکار خانم محبوبه طالبی و حضور در نمایشگاه مهر و نیایش با مربیگری خان مریم اسدی اجرا شد.
 

مرکز 38 : جشن میلاد

 

 

این مرکز 38 نیز میزبان جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) بود و دراین مراسم که بیش از 130نفر از اعضای خوب مرکز حضور داشتند  ویژه برنامه‌هایی چون قصه‌گویی و نقالی که توسط خانم مهرنوش تنهایی از مربیان شعر و قصه مرکز اجرا شد. موسیقی و مولودی از جمله دیگر برنامه های جشن بود.
 

مرکز 42 : میهمانی دل‌ها

 

 

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی مرکز فرهنگی هنری 42 به مناسبت آغاز فعالیت‌های تابستان و ماه مبارک رمضان جشنی با عنوان میهمانی دل‌ها برگزار کرد.
برنامه جشن با حضور بیش از 100 نفر از اعضا و والدین آنها برگزار شد و ویژه برنامه‌هایی همچون شعرخوانی، موسیقی، قصه و مسابقه اجرا شد  در پایان از میهمانان  با بسته‌های افطاری که توسط اعضا تهیه شده بود پذیرایی شد اجرای این برنامه بر عهده فاطمه انصاری عضو نوجوان مرکز بود.
 

مرکز فراگیر 21: همراهی و نشست عوامل مجله رشد با اعضاء

 

 

روز دو شنبه 31 خردادماه سال 95 عوامل مجله رشد و ایران سپید به مرکز 21 آمدند تا نشستی با اعضاء فراگیر داشته باشند. در این برنامه که همراه با تصویر‌برداری از طرف صدا و سیما بود با بچه ها درباره نحوه دسترسی و استفاده از مجله ایران سپید صحبت کردند. همچنین در مورد محتوای مطالب ارائه شده در این مجله نیز از بچه‌ها نظر خواهی شد. اعضاء فراگیر مرکز در رابطه با مطالبی که جایشان در مجله خالیست گفتگو کردند و همچنین پیشنهادهایی برای بهتر شدن محتوای مجله ارائه دادند. در خصوص حذف بعضی از قسمت‌هایی که بار آموزشی و فرهنگی کمتری دارد نیز پیشنهادهایی ارائه شد.