کد خبر: 256832
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
بازدید 979
تبین کارگاه‌های عقیدتی ، معارفی وقرآنی

اولین نشست هم اندیشی مربیان قران مراکز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل استان تهران در این جلسه که با حضور کارشناس مسئول فرهنگی سودابه فلاحیان و کارشناس مراکز تخصصی صدیقه اطهری انجام شد مربیان قرآن مراکز ضمن معرفی سابقه کار، روش اجرای کارگاه‌های قرآن و نیز منابع مورد  استفاده خود به بیان تجربیات ویژه‌شان در این حوزه پرداختند.
اطهری هدف از این برنامه را ایجاد فضای تبادل تجربه میان مربیان قرآنی و نیز معرفی کتاب کاری مناسب سازی شده با روش های کانون اعلام کرد. در ادامه کارشناس مسئول فرهنگی پیشنهادات و راه کارهایی را با این عناوین بیان نمود:  
 مطالعه وآشنایی بیشتر مربیان قرآن با کانون و ایجاد فضای حضور مخاطبین (مراکز وکتابخانه)، اجرای فعالیت‌های قرآنی بدور از آموزش‌های مستقیم، مشارکت و تعامل بیشتر تحت نظر کارشناسی تخصصی مراکز به منظور رسیدن به برنامه‌ریزی و طرح‌های اجرایی کارشناسی شده با دنیای کودک، کشف شیوه‌های خلاق با نگاهی فطری و اندیشه‌ای تربیتی در انتقال مفاهیم قرآنی به مخاطبین.
در این نشست 13 نفر از مربیان و همچنین زهرا صادقی مسئول بسیج ارتش بانوان و مدیر هماهنگی سیمای عقیدتی نیروهای مسلح در مجتمع شهید نامجو و شهید جنگ روی حضور داشتند. در پایان قرار گذاشته شد تا این نشست به شکل منظم تا زمان تدریس کتاب کار مناسب سازی شده با اهداف کانون در حوزه فعالیت‌های قرآنی ادامه یابد.