مرکز 9 کانون استان تهران مراسم سوگواری شهادت امیر المومنین برگزار کردند.

راسخ: نوجوانان ما همچون نوجوانان کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس با رشادت و جوانمردی از خود خاطراتی ماندگار به جا گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران مراسم سوگواری شهادت علی (ع) در مرکز 9 و با حضور جمعی از مدعوین و اعضای پسر و دختر این مرکز برگزار شد .
در این مراسم ویژه های فرهنگی چون قران ، مداحی ،برنامه دمام زنی توسط اعضای نوجوان پسر ،مسابقه ، قصه گویی و سخنرانی اجرا شد .
مجتبی داوودی راسخ از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در سخنانی نوجوانان ما را در زمان جنگ همچون قاسم نوجوان امام حسن مجتبی توصیف کرد و گفت آرامش ما امروزه مدیون فداکاری و از خودگذشتگی این عزیزان بود. وی در ادامه کار فرهنگی را سخت تر از کار درجبهه و جنگ دانست و گفت ما راحت تر در جبهه می جنگیدیم اما امروزه کار فرهنگی در واقع جنگ فرهنگیسنت و کار کردن در این جبهه خیلی هم سخت است .
  در ادامه یکی از اعضای نوجوان مرکز 9 ، حنانه جوادی  با قصه ای درمورد شهید بهنام محمدی فضا را معنوی تر کرد. مداحی عضو نوجوان مرکز برنامه بعدی بود که همرا دمام زنی اجرا شد در پایان صادق کیانی مقدم کارشناس روابط عمومی قصه ای در مورد امام حسن مجتبی و امیر المومنیین با عنوان کسی اورا نمی شناخت اجرا کردند . در این برنامه زهرا سمنانی مربی مسئول اسبق مرکز 9 و کیان جوادی کارشناس مسئول روابط عمومی و امور بین الملل نیز حضور داشتند . این برنامه با پذیرایی افطار به پایان رسد .