کد خبر: 256871
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
بازدید 992
از رمضان تا شورای فرهنگی در مراکز

مراکز فرهنگی هنری کانون استان تهران فعالیتهای ترم تابستانی خودر ا همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراکز آغاز کردند .

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل استان تهران بازتاب اخبار مراکز40،33،29و دماوند .

مرکز 29

مراسم سوگواری شهادت امیر المومنین در مرکز 29 برگزار شد .
این مراسم با نوحه خوانی یکی از اعضا امیرحسین خواجوی و سینه زنی اعضاء و والدین حاضر انجام پذیرفت.

در پایان اعضا با  افطار از والدین و بچه  ها پذیرایی به عمل آوردند.

 

مرکز 33

در شب شهادت  مولای متقیان حضرت علی (ع) مرکز33 میزبان 60 نفر از اعضای کودک و نوجوان بخصوص روزه اولی ها بود
برگزاری فعالیت های مانند تلاوت قران/ صحبت درباره شان نزول قران/ معرفی ایام و وقایع ( شبهای قدر و زندگی و شهادت امام علی (ع) معرفی کتاب/ برگزاری مسابقه برای اعضا/ مداحی و عزاداری/ برگزاری نماز جاعت توسط پیش نماز منطقه با اعضا و مربیان در  مرکز و برگزاری مراسم افطار از جمله برنامه های اجرایی این مراسم بود .

مرکز 40

جشن شروع تابستان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مرکز 40 با حضور خانم دکتر مریم میلانی و مهندسین رباتیک و گروه نوازنده پیشرفته کلاس موسیقی و والدین فعال و کوشا برگزار گردید که در این جلسه در ابتدا توضیحاتی در رابطه با فعالیتهای تابستان به خانواده ها داده شد و سپس خانم دکتر میلانی جوابگوی سوالات مشاوره ای والدین گردید . سپس اعضای گروه موسیقی مرکز اجرا نمودند و در پایان برنامه گروه رباتیک توضیحات خود را به والدین حاضر در جشن ارائه دادند .

مرکز دماوند

جلسه شورای فرهنگی مرکز دماوند، با شرکت مسئول مرکز و مربیان فرهنگی، ادبی، هنری و علمی برگزار شد. در این جلسه درباره چگونگی انجام فعالیت­های تابستانی، راهکارهایی جهت جذب اعضای جدید و تشویق و حفظ اعضای پایدار، تشویق به کتاب و کتابخوانی، روش­های ارتباط بهتر مربیان با اعضا و خانواده­هایشان و دوره­­های آموزشی جدید مرکز توضیحانی ارائه شد. در ادامه مربیان ضمن یادآوری تجربیات خود، راهکارهایی جهت برگزاری بهتر برنامه­های تابستانی پیشنهاد کردند. برگزاری جشن پایان دوره در انتهای هر ترم، مشارکت خانواده های اعضا در جلسه پایانی هر ترم ، استفاده از شبکه­های اجتماعی برای تبلیغ و اطلاع رسانی فعالیت­های مرکز. مرکز دماوند کلاس­های تابستانی خود را از هفته دوم تیر ماه آغاز می­کند و امسال دوره­های آموزشی جدید انیمیشن، اوریگامی، هوافضا و رباتیک به فعالیت­های این مرکز افزوده شده است.