آواز گنجشک‌ها برای بارانی به رنگ خدا

در ویژه برنامه مهمان تابستان مرکز فرهنگی هنری شماره 41، کارگردان فیلم «محمد رسول الله» توسط کودکان و نوجوانان نقد و تقدیر می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، مجید مجیدی کارگردان مطرح سینمای ایران و جهان و یکی از مربیان سابق کانون در کنار کودکان و نوجوانان این مرکز قرار می گیرد تا در این نشست توسط گروه سنی  که جز شخصیت‌های  اصلی فیلم او هستند مورد پرسش و پاسخ قرار گیرد و نقدی بر آثارش را بشنود. از دیگر برنامه های این نشست  نقد و بررسی و بازدید از نمایشگاه تصویرسازی اعضا از دیالوگ‌های ماندگار فیلم آثار ایشان، جلسه پرسش و پاسخ ، تقدیر و اهدا یادبود و عکس یادگاری.
مجید مجیدی متولد 1338 تهران است. وی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش های صحنه ای آغاز کرد و سپس به «حوزه اندیشه و هنر اسلامی» پیوست و به بازی در نمایش و نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه پرداخت. نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «انفجار» نخستین تجربه اوست،‌ که با دوربین 16 میلی متری فیلمبرداری شد و فیلم «بدوک» اولین فیلم بلند در مقام کارگردانی می باشد. همچنین در فیلم های تا مرز دیدار ،شنا در زمستان، تیرباران،  بایکوت، استعاذه، دو چشم بی سو، توجیه ایفای نقش کرده است.
در این ویژه برنامه که با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با یکی از کارگردانان صاحب نام سینما برگزار شده اعضا میزبان وی در روز پنج شنبه 7 مرداد 1395، ساعت 9 تا 14 در مرکز فرهنگی هنری شماره 41 به آدرس : بزرگراه همت، خیابان شاهین جنوبی، ضلع شمال غربی پارک محصل هستند تا قدردان زحمات ایشان باشند.