کد خبر: 257888
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
بازدید 1812
نشست هم اندیشی مرکز فرهنگی هنری شماره 17 با شهرداری منطقه 12

نشست هم اندیشی کانون استان تهران وشهرداری منطقه 12با موضوع «فعالیت‌های فرهنگی»، 6 مرداد ماه در مرکز 17 کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران این نشست با حضور محمود سلیمانی مدیر کل کانون استان، حسن صفدریان معاون مالی اداری و محمد علی قندهاری‌نیا معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 برگزار شد.
سلیمانی ابتدا گزارشی مختصر از فعالیت‌های مراکز ارائه کرد و گفت:  ما خواستار این هستیم که اتفاقات فرهنگی خوب و مفید با مشارکت دو سازمان  برای بچه‌ها صورت پذیرد که اثرگذاری آن را در بچه‌ها شاهد باشیم و این مهم با برنامه ریزی دقیق در این راستا انجام  می‌شود.
وی همچنین افزود ما باید با توجه به شرایط کمبود امکانات و فضاهای اجتماعی و فرهنگی این منطقه کارهایی فراتر از مرکز برای بچه‌ها انجام دهیم . مدیر کل استان با اشاره به نزدیکی مناسبت‌های مختلف از جمله هفته دفاع مقدس، ماه محرم، هفته ملی کودک، دهه مبارکه فجر تصریح کرد که در کنار هم می توانیم جشن و فعالیت‌های فرهنگی هنری ( اجرای نمایش و قصه و کارگاه های شعر ...) برگزار کنیم و مخاطب را با این وقایع آشنا نماییم.
محمدعلی قندهاری‌نیا معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری هم ضمن عرض خدا قوت به مجموعه کانون و مرکز فرهنگی هنری شماره 17، آمادگی شهرداری منطقه 12 را برای همکاری مشترک در زمینه‌های فرهنگی اجتماعی اعلام کرد. وی با اشاره به توسعه اجتماعی منطقه گفت : ما در کنار  کارها و فعالیت‌هایی که تاثیر روانی بیشتری دارند می‌توانیم فعالیت متناسب کودک و نوجوان که در حوزه این مخاطبان بازده طولانی هم داشته باشند انجام دهیم.
وی با بیان اینکه ما در این زمینه نیازمند سازمانی چون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان هستیم گفت : ما آمادگی این را داریم که هر چقدر کانون زمینه و بستر انجام فعالیت‌های فرهنگی را میسر نماید، تا جایی که بضاعت شهرداری اقتضا کند در زمینه فرهنگی، اجتماعی، حتی اقتصادی و معیشتی خانوادههای منطقه فعالیت کنیم. در پایان این نشست قرار بر این شد تا در قالب یک تفاهم نامه از سوی اداره کل کانون استان تهران با شهرداری منطقه 12 انتظارات هر دو دستگاه برای انجام فعالیت‌های مشترک فرهنگی بیان شود.
دراین نشست مهدی رضا صمصامی مسئول مرکزشماره17، الهام دارابی کارشناس فرهنگی حوزه ، مهناز اسکندر مدیر آموزش شهروندی شهرداری منطقه 12،مرتضی آزاد فلاح کارشناس مسئول اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و صادق کیانی مقدم کارشناس روابط عمومی کانون استان تهران و رامین غلامحسین نژاد  مربی ادبی کانون، حضور داشتند.