کد خبر: 265080
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
بازدید 1748
مربی مسئول مرکز 32 بازنشسته شد

مراسم بزرگداشت و بدرقه زینب شکیبا مربی مسئول مرکز شماره 32 کانون استان تهران با حضور محمود سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، ویژه برنامه‌ای به مناسبت بازنشستگی زینب شکیبا مربی مسوول مرکز شماره 32، روز چهارشنبه ساعت15 بعد از ظهر، با حضور محمود سلیمانی مدیرکل کانون استان تهران، جمعی از کارشناسان فرهنگی ، همکاران بازنشسته ، مربیان سایرمراکز و اعضای کودک و نوجوان این مرکز فرهنگی هنری برگزار شد.
محمود سلیمانی، ضمن سپاس از زحمات 30 سالۀ این مسئول دلسوز، با تاکید به اعضا کودک و نوجوان در رابطه با  قدر‌شناسی از زحمات بزرگترهای خود یادآور شد؛ نوجوانی دورانی فراموش نشدنی است و حضور در فضای کتابخانه آن را ماندگارتر می‌کند.
وی همچنین افزود: بعضی آدم‌ها مدت کوتاهی عمر می‌کنند اما نام و یادشان در تاریخ ماندگار می شود. شهدای گرانقدر ما از این نوع آدم‌ها هستند. اما بعضی افراد هم صد سال عمر می کنند اما وقتی که لحظه کوچ آنها فرا می رسد نبودشان در جامعه احساس نمی شود. باید تلاش کنیم تا در عمر سی سالۀ خدمتمان خاطرات به یاد ماندنی و اثرات ارزشمندی به یادگار بگذاریم.
دربخش دیگری از این مراسم برنامه هایی همچون پخش کلیپی از روزهای خدمت زینب شکیبا به نمایش گذاشته شد و پس از آن شعرخوانی توسط کیمیا حاجی محمدی، قرائت نثر ادبی مهدیه محمدی راد و طه فتح الهی از اعضای نوجوان این مرکز و اجرای قطعات موسیقی توسط علی حسین زاده مربی کارگاه های موسیقی کانون به اجرا در آمد.
زینب شکیبا در پایان این مراسم با بیان خاطراتی از روزهای خدمتش در کنار اعضا پر شور کانون از برپایی این مراسم تشکر کرد و همکاران و اعضای نوجوان و با سابقه با هدایایی از زحمات  بی دریغ ایشان تقدیر و تشکر کردند.
زینب شکیبا از سال 1361 به عنوان مربی نمایش عروسکی  وارد کانون شد و سال 1366 در کسوت مربی فرهنگی با قصه های شندینی خود کودکان و نوجوانان را مجذوب ساخت . وی در سال 1368 و در سمت مربی مسئول نمونه کشوری شد و مرکز خدمت ایشان نیز در همان سال به عنوان مرکز نمونه کشوری شناخته شد. سال 1394 نیزبه عنوان مربی مسئول نمونه استانی معرفی شد.