کد خبر: 266375
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
بازدید 2878
سلام به جشنواره قصه‌گویی از مرکز شماره 31

همزمان آغاز برگزاری جشنواره بین المللی قصه گویی در مرکز آفرینش های کانون، مرکز شماره 31 این رویداد مهم را به مخاطبان کودک و نوجوان معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مرکز شماره 31 کانون استان تهران که به تازگی افتتاح و در آغاز راه عضویت‌پذیری و فعالیت گام بر می‌دارد، در روز 26 بهمن ماه با حضور 44 نفر از دانش‌آموزان مدرسه شهید فیاض‌بخش و با هدف آشنایی مدارس منطقه پیروزی تهران با نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که از 27 الی 1 اسفند ماه 1395 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود، به اجرای برنامه‌ای تحت عنوان میهمانی گل‌ها اقدام کرد.
در آغاز جشن مهمانی گل‌ها که در سالن همایش مرکزشماره 31 برگزار شد، فعالیت‌های کانون توسط معصومه تاجیک به میهمانان معرفی شد. سپس فاطمه روحی رحیم مربی مسئول این مرکز تازه تاسیس، داستان رستم و سهراب را نقالی کرد و ضمن آشنا ساختن مخاطبان کودک و نوجوان با کتاب ارزشمند شاهنامه، آنها را با این شیوۀ قصه‌گویی آشنا ساخت. برگزاری کارگاه ادبی با موضوع "حرف‌هایت را به قصه گو بگو" فرصتی بود تا دانش‌آموزان با یکی دیگر از فعالیت‌های کانون آشنا شوند.
میهمانی گل‌ها با هدف معرفی و آشنایی دانش‌آموزان با نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به عنوان یکی از فعالیت‌های اثر گذار و پرمخاطب کانون در مرکز شماره 31 کانون استان تهران برگزار شد.