کد خبر: 268438
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
بازدید 1509
جشن میلاد در کنار سالمندان

اعضای فعال مرکز شماره 40 کانون استان تهران، سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) را در سرای سالمندان مهربان محله اباذر جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در تاریخ 21 اردیبهشت‌ماه 1396 تعدادی از اعضای فعال کودک و نوجوان مرکز شماره 40 کانون استان به همراه میترا مهندس سامانی، معصومه سادات جعفری، فهیمه بنای موحد و نغمه معنوی راد مربیان فرهنگی و هنری مرکز، به سرای سالمندان مهربان محله اباذر رفتند و ولادت حضرت مهدی (عج) را در کنار پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها جشن گرفتند.
برنامه با اجرای قصه‌گویی معصومه سادات جعفری و معرفی ماه شعبان و ولادت‌های ائمه اطهار در این ماه مبارک آغاز شد و پس‌ازآن اعضای کودک با شعرخوانی و هم‌نوایی موجی از شادی را در فضا ایجاد کردند.
همچنین دو تن از اعضای نوجوان کلاس موسیقی این مرکز فرهنگی هنری، قطعاتی شاد را برای سالمندان نواختند و دیگر اعضا کارت‌پستال‌های دست‌سازشان را به مادربزرگ و پدربزرگ‌ها اهدا کردند.
این برنامه که با همراهی شهرداری منطقه 5 و در راستای موضوع برنامه‌های مرکز تحت عنوان «خانواده و همدلی» تدارک دیده‌شده بود باهدف احترام به بزرگان خانواده به‌ویژه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و قدرشناسی از آنان به اجرا درآمد.