کد خبر: 268806
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
بازدید 1721
پرواز مرغک‌ها بر دیوار 25

اعضا فعال مرکز شماره 25 کانون استان تهران، با همراهی والدین، فضای بیرونی کتابخانه را رنگ‌آمیزی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، اعضای فعال نوجوان مرکز شماره 25 کانون استان تهران، با همراهی والدین و مربیانشان، فضای بیرونی کتابخانه را رنگ‌آمیزی کردند.
مرکز شماره 25 یکی از مراکز قدیمی در منطقه 17، محلۀ امامزاده حسن علیه‌السلام شهر تهران است. این مرکز در اوخر دهه ٤٠ افتتاح و سابقه‌ای ٥٠ ساله دارد. تا اکنون حدود ٣٠٠٠ عضو ثبت‌شده و ٢٠٠ عضو فعال در گردش دارد و افتخارات زیادی در جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ادبی توسط اعضا و مربیان آن به‌دست‌آمده است.
در آستانۀ فصل تابستان و شروع پرشور فعالیت‌های این مرکز فرهنگی هنری، اعضای فعال کتابخانه با مشارکت والدینشان فضای بیرونی رنگ‌آمیزی کرده و دیوارهای کتابخانه را با تصاویری از مرغک‌های رنگارنگ آماده استقبال از اعضای جدید و قدیم کردند.
همچنین تابلوی سر در این کتابخانه، با همکاری شهرداری ناحیه 3 منطقه 17 و تلاش‌های مهرانگیز اخوی مسئول مرکز نصب شد.
وارثی رئیس شورایاری محله باغ خزانه، یوسف علی محمدی نقاش و گرافیست از والدین اعضا و زهرا طالبی، سارا پور عبدالله‌، رها بوستانی، هانیه رضوانی، صوفیه حیدری، نرگس اختیار پور، و روژان علی‌محمدی اعضای خوب مرکز 25 در این حرکت خودجوش مشارکت فعالانه داشتند.
مرکز شماره 25 کانون استان تهران واقع در دوراهی قپان، خیابان عبید زاکانی با برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی پذیرای کودکان و نوجوانان این منطقه است.