زنگ پیوند افزون‌تر «کانون و مدرسه» نواخته شد

مربیان کانون شهرستان فومن با نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی دبستان شهید رحیم پورنصیری، اعضای کلاس‌ اولی این مرکز را برای ادامه حضور در عرصه‌ی مقدس دانش‌افزایی همراهی‌کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، در آستانه ماه مهر و فصل بازگشایی مدرسه‌ها، دبستان شهید رحیم پورنصیری شهرستان فومن میزبان مربیان و اعضای کلاس‌اولی این مرکز فرهنگی هنری شد .

بنابراین گزارش این ویژه برنامه در راستای همکاری‌های مشترک کانون و مدارس این شهرستان و در مسیر ارتقای توان‌مندی کودکان ایران اسلامی صورت‌گرفت و در این میان، مربیان کانون بانواختن زنگ مدرسه، پیام آور آغاز فصل علم‌آموزی برای کودکان شدند.

برهمین اساس مربیان کانون طی این آیین که همراهی والدین دانش‌آموزان را به دنبال داشت، به اهمیت آموزش‌های غیرمستقیم و خلاقانه کانون در جهت فراگیری هرچه‌ بهتر کودکان و نوجوانان پرداختند و با قدردانی از همکاری اولیای مدرسه، برضرورت استمرار این همکاری‌ها تاکیدکردند.

اهدای گل و کتاب‌های کانونی به کلاس‌اولی‌های این مدرسه از دیگربرنامه‌های مربیان کانون در این روز بود که با بدرقه کودکان تا کلاس‌های درس همراه‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =