حمایت استاندار چهارمحال و بختیاری از فعالیت های کانون

قاسم سلیمانی دشتکی:از فعالیت ها و برنامه های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان حمایت می کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان چهارمحال و بختیاری ،قاسم سلیمانی صبح امروز در ملاقات با مدیر کل کانون استان گفت:از فعالیت ها و برنامه های کانون به طور جدی حمایت می کنیم.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش راهبردی و اهمیت کانون در عرصه فرهنگ و هنر گفت:کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با توجه به رسالت خود ،نباید به هیچ گروه و جناح سیاسی وابسته باشد و باید تمام توان خود را صرف فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی و همچنین شناسایی استعداد های خاص در کودکان و نوجوانان کند.
قاسم سلیمانی دشتکی افزود:در کودکان انگیزه های بسیار خوب و بالایی وجود دارد و چه خوب بود اگر کانون می توانست سنین قبل از دبستان را هم پوشش دهد.
وی افزود:شاید شناسایی استعداد ها و استعداد سنجی دارای بار مالی ،و برای کانون هزینه بر باشد ولی با شناخت این استعدادها در کودکان تمامی این هزینه ها  در آینده جبران خواهد شد.
وی با بیان انتظارات خود از کانون گفت:نقاط قوت خوبی در کانون موجود است و در مباحث عمرانی تا جایی که قانون اجازه دهد از کانون حمایت می کنیم تا حرکت و پایه خوبی را برای آیندگان به یادگار بگذاریم.
فرزاد رحیمی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در اولین ملاقات خود با استاندار چهارمحال بختیاری علاوه بر ارائه گزارش کلی از فعالیت ها و مراکز فرهنگی هنری و کانون زبان به کاستی ها و کمبود ها اشاره کرده و خواستار رفع موانع و مشکلات موجود شدند .