ایستگاههای نقاشی کانون در ماه رمضان

اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «ماه خدا» نقاشی می کشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون از برگزاری ایستگاههای نقاشی با موضوع «ماه خدا» در مراکز کانون استان خبر داد.
وی افزود: در این ایستگاهها همزمان با ماه مبارک رمضان کودکان استان نقاشی های رمضانی خود را با محتوای زیبایی های این ماه در ایستگاههای نقاشی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تصویر می کشند. 
وی با اشاره به وجود 21 مرکز ثابت و 3 کتابخانه سیار روستایی در استان افزود همزمان با اعضای مراکز شهری کودکان و نوجوانان 116 نقطه از روستاهای محروم استان نیز در این ایستگاهها شرکت خواهند داشت و زیبایی های این ماه را با هنر و خلاقیت خود به تصویر خواهند کشید.
مدیر کل کانون: آشنایی اعضا با مناسبتهای دینی از طریق آموزشهای غیر مستقیم و جذاب را از جمله اهداف کانون در برپایی این ایستگاهها نام برد و افزود: این ایستگاهها با توجه به برنامه های اجرایی مراکز استان به صورت روزانه در شهرستانهای مختلف اجرا می شوند.
 وی انجام فعالیتهایی چون: قصه گویی، شعر خوانی، سفالگری، معرفی کتاب، کاردستی، قرآن خوانی، آموزش احکام، معرفی کتاب و... را از جمله فعالیتهای مراکز استان در این ماه جهت تبیین فرهنگ دینی در میان قشر کودک و نوجوان عنوان کرد و گفت: انتقال مفاهیم دینی به زبان هنر، فرهنگ و ادبیات از جمله اهداف کانون در آموزشهای خلاقانه خود به این قشر محسوب می شود.
بر اساس این خبر: قرار است در پایان ماه مبارک رمضان کلیه ی آثار نقاشی های مراکز استان با موضوع «ماه خدا» جهت بازدید عموم در مراکز کانون به نمایش گذاشته شود.