حفاظت از محیط زیست، فرهنگ تعامل با طبیعت

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شلمزار با راههای حفظ محیط زیست آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: همزمان با هفته ی محیط زیست 50 نفر از کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگی هنری شلمزار در همایش طبیعت با  راههای حفظ محیط زیست آشنا شدند.
در این همایش که با شعار من دوستدار طبیعتم برگزار شد: مهدی مولودی کارشناس محیط زیست شهرستان کیار فرهنگسازی در زمینه‌ی محیط زیست را وظیفه‌ای همگانی خواند و افزود: وکودکان و نوجوانان آینده سازان مملکت هستند و باید با این برنامه ها آشنا شوند که در سالهای اخیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدم های مثبتی در جهت حفظ محیط زیست برداشته است.
وی حفظ محیط زیست و اهمیت آن در زندگی امروز را امری ضروری عنوان کرد و گفت: آلودگی طبیعت و تخریب بیش از اندازه ی آن به بحرانی تبدیل شده که باید هرچه زودتر تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شود و کودکی بهترین زمان برای این آموزشهاست.
درادامه  این برنامه کارشناس محیط زیست و اعضاء با هم از نمایشگاه کتاب های زیست محیطی بازدید نمودند و با در دست داشتن شعارهای زیست محیطی با هم عکس یادگاری گرفتند، سوالات خود را از کارشناس محیط زیست پرسیدند و اطلاعات خوبی راجع به این موضوع بدست آوردند.
معرفی کتاب های زیست محیطی، شعر خوانی گروهی اعضا با موضوع محیط زیست از جمله برنامه های اجرایی این روز بود.