کمیته کودک و نوجوان ستاد حمایت از انتفاضه و قدس برگزار کرد

ایستگاه نقاشی با موضوع گرامی داشت روز قدس در مصلی امام خمینی شهرکرد برگزار شد.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیرکل کانون استان با تاکید بر حمایت از انتفاضه قدس و مردم فلسطین آشنایی کودکان و نوجوانان را با روزهای ملی و ایام و وقایع جهان از جمله فرایند های مهم در رشد اجتماعی آنان عنوان کرد.
وی برپایی ایستگاه نقاشی با تکنیکهای نقاشی روی بوم، نقاشی روی سنگ و نقاشی با مداد رنگی را از جمله فعالیتهای این کمیته با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل بهزیستی استان نام برد.
فرزاد رحیمی قصه گویی توسط حسین صیادی عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری کیان، شعر خوانی توسط عضو مهد کودک شقایق را از جمله فعالیتهای نوجوانان و کودکان در این برنامه دانست و افزود: در این ایستگاه سعی شد با کمک مهارتهای گوناگون این روز به کودکان حاضر در ایستگاه معرفی شود.
وی افزود: کودکان و نوجوانان با حضور در این ایستگاه‌ها، ترسیم نقاشی و درست کردن کاردستی با موضوعات مربوط به راهپیمایی و مبارزه با استکبار جهانی انزجار خود از ظلم جهانی را ابراز کردند.
رحیمی تکنیک نقاشی بر روی سنگ را نمادی از مقاومت کودکان و نوجوانان فلسطین نام نهاد و افزود: در بخشی از این ایستگاه به موضوع حمله ی موشکی ایران به داعش پرداخته شد که کودکان و نوجوانان آثار نقاشی خود را با این موضوع خلق کردند.