کد خبر: 269081
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
افطاری به یادماندنی

در آستانه میلاد پر برکت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، ضیافت افطاری به میزبانی مرکز فرهنگی هنری شهرستان چناران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در آستانه میلاد کریمه اهل بیت و در شبهای معنوی ماه مبارک رمضان مرکز فرهنگی هنری چناران میزبان بیش از 100 عضو کودک و نوجوان بود.
زهرا فاطمی مربی مسوول مرکز با بیان این مطلب گفت: این مراسم با برگزاری مسابقات و بازی و سرگرمی و پس از آن اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجه‌الاسلام افقهی برگزار شد.
فاطمی به بارزترین ویژگی امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: در این روز تلاش شد تا اعضای کودک و نوجوان مرکز با ویژگی‌های شخصیتی این امام همام بیشتر آشنا شده و بهترین اسوه احسان و کرم را بشناسند.
مربی مسوول مرکز هدف از این مراسم را، توجه به آداب ماه مبارک رمضان و فرهنگ افطاری دادن، توجه به سیره و سلوک ائمه اطهار و جذب و پایدار سازی اعضا و در کنار آن ایجاد روحیه‌ی نشاط و شادی در میان کودکان و نوجوانان دانست.
گفتنی است؛ با هماهنگی قبلی اعضا در مسابقه تهیه و تزیین دسر و مسابقه نقاشی با موضوع «رمضان» شرکت و به برگزیدگان این دو مسابقه هدایایی تقدیم شد.