کد خبر: 269200
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
سفره آسمانی در مرکز شماره 3 سبزوار

در شب میلاد کریم اهل‌بیت ، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، مرکز فرهنگی هنری شماره 3 سبزوار میزبان نوجوانان مرکز بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، بیش از 85 عضو نوجوان ضمن آشنایی با شخصیت و ویژگی‌های امام خوبی‌ها، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام بر سر سفره افطار نشستند.
سیدحسین قریشیان مربی مسوول مرکز هدف از این برنامه را، پرورش و تعمیق حس دینی و آشنایی اعضا با شخصیت و زندگانی ائمه اطهار (ع) دانست و گفت: در این مراسم که حدود 3 ساعت قبل از افطار با حضور اعضا شروع شد، ابتدا شخصیت حضرت امام حسن(ع) معرفی شد و سپس مسابقه دیجیتالی آشنایی با شهرهای مذهبی برگزار شد و به برگزیدگان این مسابقه به رسم یادبود جوایزی اهدا گردید.
مولودی خوانی به مناسبت روز میلاد اسوه کرامت،  از دیگر برنامه‌های جشن بود که توسط مداح اهل بیت انجام شد . قصه‌گویی از زندگانی امام حسن ( ع ) را مشکانی از مربیان سابق کانون و دبیر آموزش و پرورش اجرا کرد .
در ادامه برنامه، اعضا توسط حجت‌السلام استاجی از طلاب سبزواری حوزه کودک و نوجوان با مباحث دینی و مذهبی آشنا شدند و در مسابقه دینی شرکت کردند.  
در ادامه نیز  روزه‌داران نوجوان پس اقامه نماز جماعت ، در فضایی صمیمی و در کنار مربیان افطار را میهمان مرکز بودند .  
ضمنا ملکانی رئیس گزنیش آموزش و پرورش سبزوار به عنوان میهمان ویژه این مراسم حضور داشته و با فعالیت‌های کانونی از نزدیک آشنا شد.