کد خبر: 269442
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
همدردی با کودکان فلسطینی

در آستانه روز جهانی قدس، اعضا نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره سه نیشابور ، با دلنوشته‌هایی، همراهی و همدردی خود را با کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطین ابراز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مسوول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور در این باره گفت: نمایش شهادت خانواده هفت نفره هدی غالیه و «محمد الدوره» نوجوان 12 ساله فلسطینی که به گونه‌ای فجیع به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند هم سالانش را به مبارزه‌ای بی امان‌تر و آگاهانه‌تر با اشغالگران متجاوز و زورگو تشویق کرد و میلیونها الدوره در جهان پا به میدان جهاد بی‌امان گذاشتند.
وی خاطرنشان کرد: هر سال در روز قدس مردم مسلمان ایران همراهی و همدردی خود را با ملت مظلوم فلسطین در قالب برپایی راهپیمایی باشکوه اعلام می‌دارند و انزجار و نفرت خود را از اشغالگران صهیونیستی بیان می‌کنند.
اکبرآبادی یادآور شد: ما امنیت و آرامش امروزمان را مدیون رشادت‌ها و شهادت‌های مدافعان ایران اسلامی هستیم و به منظور قدردانی و پاسداشت این فداکاری و آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت، ضمن بیان تاریخچه‌ای از اشغال فلسطین به دست صهیونیسم غاصب برای اعضا ، کتاب‌های موجود در مرکز را با موضوع مقاومت در زمینه‌های شعر و داستان و نقاشی معرفی کردیم.
مسوول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور تصریح کرد: اعضا با دلنوشته‌هایی همدردی خود را با همسالان فلسطینی بیان کردند . در این نوشته‌ها اعضا بچه‌های فلسطینی را به صبر دعوت کرده و به آنان امیدواری دادند که پشتیبان آرمان‌های ایشان بوده و برای آزادی قدس شریف دعا می‌کنند.