نمایشگاهی از 60  تندیس بزرگان خراسان جنوبی برگزار شد

مجموعه آثار شرکت‌کنندگان در سومین جشنواره استانی " چهره‌های ماندگار و مفاخر شهر من" که در قالب تندیس‌ها و سردیس‌های گِلی ساخته شده بود، در کانون فردوس به نمایش گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، این نمایشگاه شامل 60 سردیس و تندیس گِلی است که در دو بخش "مشاهیر" و "شهدا" ارایه شده است.
به گفته‌ی اشرف دباغ، دبیر سومین جشنواره  استانی " چهره‌های ماندگار و مفاخر شهر من" در این نمایشگاه تندیس شخصیت‌های برجسته شهرستان فردوس و استان خراسان جنوبی از جمله: دکتر بدیع الزمان فروزان‌فر استاد برجسته زبان و ادبیات فارسی و ادیب سرشناس معاصر، محمد حسین فاضل تونی فقیه، مجتهد، استاد برجسته فلسفه، منطق و ادبیات عرب در دانشگاه تهران و دکتر حمد جعفر یاحقی پژوهشگر و نویسنده، استاد زبان و ادبیات فارسی به چشم می خورد.
در عین حال دباغ توضیح داد: به منظور بزرگ‌داشت مقام شامخ شهدا بخش ویژه نمایشگاه به تندیس شهدای شهرستان فردوس اختصاص دارد و بازدید کنندگان  ضمن آشنایی با دیگر مشاهیر  و بزرگان با زندگی نامه شهدا نیز آشنا می‌شوند.
 مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری فردوس با بیان این‌که نمایشگاه "سومین جشنواره استانی "چهره‌های ماندگار و مفاخر شهر من" از 31 فروردین 93 آغاز به کار کرده است، گفت: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر  تا 7 اردیبهشت دایر خواهد بود و میزبان حضور علاقه مندان از ساعت 9 الی 12صبح  و 15 الی 18 عصر می‌باشد.