کد خبر: 228341
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
گرامی‌داشت  میلاد کوثر نبی(ص) و هفته مقام زن در کانون درمیان

اعضای مرکز فرهنگی هنری درمیان با اجرای برنامه‌های متنوع ایام مبارک میلاد خجسته کوثر نبی حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، با فرارسیدن میلاد فرخنده سرور زنان عالم، دخترپیامبر اکرم(ص) و روز مادر اعضای مرکز فرهنگی هنری درمیان به اجرای برنامه‌های متنوع پرداختند.
 اعضای کارگاه نقاشی با موضوع "مادر و خانواده" نقاشی کشیدند و در پایان با نوشتن نامه‌ای این نقاشی‌ها را به مادرانشان تقدیم کردند.
ساخت کارت تبریک و معرفی کتاب "مادر پیامبر (ص)" و "تومادر منی"، تقدیر از اعضای با حجاب کانون، شعرخوانی گروهی و اهدای کتاب توسط اعضا به مادران از دیگر برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری درمیان در ایام گرامی‌داشت مقام زن بود.
دیدار با مادر شهید " غلام محمد عبدالهی" از برنامه‌های شاخص این ایام بود که اعضای مرکز فرهنگی هنری درمیان با حضور در خانه شهید و اهدای هدیه از مقام شامخ این مادر شهید تجلیل کردند.
در این دیدار اعضا به قرائت اشعاری در وصف مقام شهید پرداختند و مادر شهید عبدالهی با بیان خاطراتی از فرزند شهیدش از اعضای کانون خواست، هرگز حماسه‌آفرینی، ایثار و از خود گذشتگی شهدا را فراموش نکنند زیرا آن‌چه امروز داریم، مرهون خون پاک شهداست.