صندوق امداد کانون خراسان جنوبی راه اندازی شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، از راه اندازی صندوق امداد با عضویت 30 نفر از کارکنان و مربیان کانون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، عبدالرضا صمدی  با اعلام این خبر گفت: کمک‌رسانی به افراد  نیازمند در آیات فراوانی از قرآن کریم مورد تأکید و توجه بوده است و همه باید در جهت احیا و اجرای این سنت الهی تلاش کنیم.
مدیر کل کانون خراسان جنوبی، اضافه کرد: این صندوق با مشارکت و نیت خیر خواهانه 30 نفر از همکاران کانون استان از بهمن ماه 1393 جاری با مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال،  فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی با بیان این‌که تقویت حس نوع دوستی و مهربانی سبب ایجاد هم‌بستگی و تحکیم روابط اجتماعی می‌شود، خاطر نشان کرد: کمک به همکاران شاغل، بازنشسته، اعضای نیازمند، بیماران خاص و رفع مشکلات همکاران در موارد ضروری از جمله اهداف راه اندازی صندوق امداد است.
صمدی تصریح کرد: شورای تصمیم‌گیری این صندوق متشکل از پنج نفر است و کمک به افراد نیازمند بر اساس درخواست‌های کتبی و گزارش سایر همکاران صورت خواهد گرفت، در عین حال گزارشِ عملکرد صندوق به صورت کلی و در پایان هر سال ارایه می‌شود.
مدیر کل کانون استان در پایان اظهار امیدواری کرد: با مشارکت خیرخواهانه همکاران بتوانیم، عمل و رفتار پیامبر عظیم‌الشأن، پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص) و منزلت انسانی را در جامعه اسلامی ترویج دهیم.