دیدار مدیر کل کانون خراسان جنوبی با مدیر آموزش و پرورش بشرویه

عبدالرضا صمدی، در دیدار با علی‌رضا رضوانیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشرویه، بر گسترش تعامل کانون و مدارس تأکید کرد.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، عبدالرضا صمدی طی سفر خود به شهرستان بشرویه با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیر کل کانون استان در ابتدای این دیدار توجه بیشتر به خرد، تفکرو پرورش فکر را از خواسته های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانست و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همواره تلاش می‌کند تا با توجه ویژه به کتاب زمینه رشد و پرورش اندیشه‌های کودکان و نوجوانان را فراهم کند.
وی تربیت را مقوله پیچیده‌ای دانست که باید در ابعاد مختلف بررسی شود و تأکید کرد: ارتباط مستمر خانواده‌ها با مراکز آموزشی، فرهنگی و هم اندیشی آنان به رشد تربیت کودکان و نوجوانان کمک می‌کند.
صمدی اضافه کرد: هنر و ادبیات تأثیر عمیقی بر تربیت کودکان و نوجوان دارد و اگر فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی بر محور هنر و ادبیات صورت گیرد، تأثیر‌پذیری آن ماندگار خواهد بود.
مدیر کل کانون استان یادآور شد: با توجه به اهمیت کیفیت بخشی به برنامه‌های روزهای پنج‌شنبه ضرورت دارد مجموعه کانون و آموزش و پرورش ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی همدیگر را به خوبی بشناسند و با یک‌دیگر تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند.
در ادامه علیرضا رضوانیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشرویه ضمن خوش‌آمدگویی و خرسندی از این دیدار گفت: حوزه آموزش و پرورش بسیار گسترده است و ایجاد بسترهای فرهنگی برای دانش‌آموزان توسط مراکز فرهنگی هنری هم‌چون کانون، آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت یاری می‌کند.
رضوانیان اضافه کرد: اگر بخواهیم تحولی در جامعه کودکان و نوجوان ایجاد شود، باید همه نهادهای فرهنگی با در نظر گرفتن اهداف مشترک همگام با یکدیگر حرکت کنند.
 مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشرویه، با بیان این که توجه به کشف استعدادهای دانش آموزان برای ما جایگاه خاصی دارد، تصریح کرد: پرورش و شناسایی استعدادهای دانش آموزان آنان را برای زندگی بهتر فراهم می‌کند، برنامه‌ریزی و حرکت صحیح در مسیر زندگی را پیش روی آنان قرار می‌دهد.  
در پایان از سوی مدیر کل کانون تعدادی هدایای فرهنگی شامل کتاب، آثار هنری و ادبی اعضای کانون به مدیر آموزش و پرورش اهدا شد.
در این دیدار حجت الاسلام محمد آذری معاونت پرورشی،حسن اکبرزاده کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش، عذرا شهریاری کارشناس آموزش و پژوهش، ویدا بزّی کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون و نرگس غنچه مربی مسؤول مرکز فرهنگی هنری بشرویه حضور داشتند.