بیستم اسفند آخرین مهلت حضور اعضا در مسابقه کتاب‌خوانی فصل زمستان

اعضای کتاب‌خوان مراکز فرهنگی هنری کانون خراسان جنوبی تا 20 اسفند 1393 فرصت شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی فصل را دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، با برگزاری طرح کتاب‌خوانی فصل زمستان، اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان در حال مطالعه 12 جلد کتاب در 4 گروه سنی (ب، ج، د، ه) هستند.
بر اساس این گزارش مسابقه کتاب‌خوانی فصل زمستان به مسؤولیت مرکز فرهنگی هنری شماره یک بیرجند در حال برگزاری است و شرکت کنندگان تنها تا 20 اسفند 1393فرصت شرکت در این مسابقه را دارند.
این در حالی است که اعضای گروه سنی (ب) سه کتاب « آدم کوچولوی گرسنه»، «همیشه‌ی همیشه دوستت دارم» و «یک موجود خیلی عجیب» به ترتیب آثار «پیردلی»، «جاناتان امت» و « روندا آرمیتج» را مطالعه می‌کنند.
هم‌چنین اعضای گروه سنی (ج) می‌بایست کتاب‌های «یک باغ لبخند نوشته محمود پور وهاب»، «جادوی رنگ‌ها نوشته سعید رضایی» و « با دو چشمم می‌چشم نوشته غلام‌حسین بکتاش» را بخوانند.
«هنوز روز چهارم نیامده بود»،«من عجیب و غریب» و« آفتاب آفرینش» آثار غلام‌حسین بکتاش، سعید روح افزا و فروزنده خداجو کتاب‌های معرفی شده در گروه سنی (ج) به شمار می‌رود.
در عین حال اعضای گروه سنی (د) نیز باید سه کتاب «پرنده گفت: شاعرم سروده افسانه شعبان نژاد، «لحظه‌های سکسکه نوشته احمد اکبرپور از مجموعه رمان نوجوان امروز» و «دنیای شگفت انگیز اطراف ما نوشته هارون یحیی» را برای شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی فصل زمستان مطالعه کنند.
طرح کتاب‌خوانی فصل از جمله طرح‌های ویژه کتاب و کتاب‌خوانی است که به منظور تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب طی سال‌های اخیر در سطح مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود و مورد استقبال اعضا قرار گرفته است.
اعطای کارنامه دانایی به برترین اعضای کتاب‌خوان در پایان هر فصل از دیگر طرح‌های ویژه کتاب و کتاب‌خوانی است که در طول سال در کانون خراسان جنوبی اجرا می‌شود.