اعضای کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند برای  مسابقه مشاعره آماده می‌شوند

با آغاز فصل تابستان اعضای کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند، با خوانش اشعار شاعران برای برگزاری مسابقه مشاعره آماده می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با آغاز فصل تابستان فعالیت شعرخوانی در کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند رونق خاصی گرفت.
اعضای کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند در روستاهای سورگ، نوفرست، شمس آباد، حسین آباد، دستگرد، منظریه و کوچ با تشکیل گروه‌های مشاعره با استفاده از کتاب‌های شعر کودک و نوجوان و گزیده اشعار حافظ، سعدی، نظامی و مولوی تمرین شعرخوانی را آغاز کرده‌اند تا برای حضور در دومین مسابقه مشاعره بین اعضای کتاب‌خانه‌های سیار روستایی استان خراسان جنوبی آماده شوند.
رضا پور افین مربی کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند درباره اهداف اجرای فعالیت شعرخوانی به طور خاص در سطح روستاهای تحت پوشش کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند، گفت: این برنامه به منظور رونق بخشیدن به فعالیت شعرخوانی و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با شعر منظوم شاعران و صحیح خوانی شعر در حال انجام است.
قرار است دومین مسابقه مشاعره بین اعضای کتاب‌خانه‌های سیار روستایی و شهری در کانون خراسان جنوبی در شهریورماه 1394برگزار شود.