دلنوشته های اعضای کتاب‌خانه امام رضای، محمد آباد طبس بر درخت آرزوهای رضوی

در آستانه روز میلاد فرخنده امام رضا (ع)، کتاب‌خانه سیار روستایی طبس از بچه‌های روستای محمد آباد دعوت کرد آرزوهای خود را برای امام رضا (ع) بنویسند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، در آستانه میلاد فرخنده و مبارک امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مربی کتاب‌خانه سیار روستایی طبس با همراهی مربی هنری مرکز فرهنگی هنری شماره 2 طبس به روستای محمد آباد طبس رفت و با حضور در کتاب‌خانه امام رضا (ع) از بچه های روستا دعوت کرد، آرزوهای خود را در قالب دل‌نوشته برای امام رضا (ع) بنویسند.
در ابتدای این برنامه محمد صفاری مهربان مربی کتاب‌خانه سیار روستایی طبس برای کودکان و نوجوانان از زندگی با برکت امام رضا (ع) گفت و با استفاده از شیوه کاغذ و تا، ساخت پاکت‌های کاغذی را آموزش داد.
در ادامه بچه‌های روستای محمدآباد که عضو کتاب‌خانه پستی طبس نیز هستند، دست به قلم بردند و آرزوهای خود را در قالب جملات کوتاه و دل‌نوشته برای امام رضا (ع) نوشتند.
در پایان با راهنمایی مرضیه سادات مهاجری مربی هنری کانون شماره 2 طبس درخت مقوایی کشیدند و پاکت‌های رنگی را به جای برگ بر روی «درخت آرزوهای رضوی» آویزان کردند.