کتاب « گوسفندی که عصبانی بود، خیلی عصبانی» پرخواننده‌ترین کتاب کودکان خراسان جنوبی

پس از گذشت پنج سال هنوز کتاب داستانی " گوسفندی که عصبانی بود، خیلی عصبانی " کتاب مورد علاقه کودکان خراسان جنوبی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی با اعلام این خبر گفت: برای پنجمین سال پی درپی کتاب داستانی " گوسفندی که عصبانی بود، خیلی عصبانی " به نویسندگی و تصویرگری ژوزف تئوبالد با ترجمه معصومه انصاریان در صدر کتاب‌های پرخواننده قرار دارد.
حمیدی اضافه کرد: بررسی نرم افزار کتاب‌داری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی یک سال گذشته نشان می‌دهد که کودکان خراسان جنوبی هم‌چنان به خوانش کتاب  " گوسفندی که عصبانی بود، خیلی عصبانی "   در میان قفسه‌های کتاب کانون علاقه‌مند هستند و از خواندن این کتاب لذت می‌برند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: این کتاب با ۵۹۸ دفعه امانت در صدر جدول کتاب‌های پرخواننده قرار دارد و پس از آن کتاب « جزیره بی تربیت‌ها» نوشته شهرام شفیعی و تصویرگری ندا عظیمی با ۴۹۷ دفعه امانت و "گروفالو" نوشته‌ی جولیا دونالدسون با ۴۹۱ دفعه امانت رتبه های دوم و سوم کتاب‌های پرخواننده را به خود اختصاص داده است.
وی در ادامه تصریح کرد: کتاب‌های داستانی « دعای موش کوچولو» نوشته‌ی کلر ژوبرت و «آقای بی رویه» با نگارش علی باباخانی در ردیف چهارم و پنجم کتاب‌های مورد علاقه کودکان و نوجوانان قرار دارد.
کتاب‌های « همیشه‌ی همیشه دوستت دارم»، «زمین پاک»، « دایره المعارف اختراعات»، « جادو در شهر بازی» و من «آیدا را نمی‌فروشم» نام پنج کتاب بعدی است که حمیدی از این کتاب‌ها به عنوان کتاب‌های پرخواننده در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی یاد کرد.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در پایان گفت: نگاهی به مضمون این کتاب‌ها بیانگر آن است که کودکان و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون به خوانش کتاب‌های ترجمه و طنز علاقه بسیاری دارند.