تقدیر مدیر کل کانون خراسان جنوبی از اعضای  گروه نمایشی اعضای کانون شماره 2 بیرجند

مدیر کل کانون خراسان جنوبی با حضور در جمع اعضای گروه نمایش « نقاشی که کامل شد» از تلاش‌های آنان با اهدای هدیه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی با حضور در جمع اعضای هنرمند مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند، ‌ضمن گفت‌وگو با آنان از تلاش‌های گروه نمایش کودک و نوجوان این مرکز در اجرای نمایش «نقاشی که کامل شد» به کارگردانی یکی از اعضای ارشد به نام مهدیه خسروی قدردانی کرد.
حمیدی ضمن تأکید بر اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی اعضای کانون به ویژه در فصل تابستان گفت: کتاب‌های موجود در مراکز فرهنگی هنری کانون، منابع مطالعاتی ارزشمندی است که در اختیار اعضای خوب کانون قرار دارد و تابستان بهترین فرصت برای مطالعه این کتاب‌ها است و نباید این فرصت را از دست داد.
در ادامه اعضا در ارتباط با جدیدترین کتاب‌هایی که مطالعه کرده بودند، سخن گفتند و خاطره‌ی اولین روز حضور خود را در کانون بیان کردند.
هم‌چنین در این دیدار حجت مساح مربی مسؤول مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند توضیح داد: نمایش 30 دقیقه‌ای «نقاشی که کامل شد» حاصل تلاش اعضای کودک و نوجوان با همراهی اعضای فعال کانون شماره 2 بیرجند، آماده اجرا شد و  تا کنون برای بیش از 100 نفر از اعضا به نمایش در آمده است.
موضوع این نمایش در ارتباط با فرزندان شهید و جانباز است و اعضای هنرمندی هم‌چون: فائزه خسروی، زهرا معینی، مطهره حسین زاده ، زینب رمضانی، ناهید محمدی و ریحانه طالبی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.
در پایان از همت و تلاش این اعضای کودک و نوجوان با اهدای هدایایی قدردانی شد.