بازدید معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری قاین از کلاس‌های تابستانی کانون

علی امینی معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان قاینات، طی بازدید از کارگاه‌های مختلف کانون در جریان کلاس‌های ویژه اوقات فراغت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، با دعوت کانون از مسؤولان برای بازدید از اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی ویژه تابستان در مراکز فرهنگی هنری کانون، علی امینی معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری قاین با حضور در مرکز فرهنگی هنری قاین در جریان کلاس‌های تابستانی این مرکز قرار گرفت.
امینی پس از بازدید از کارگاه‌های متنوعی که در حال برگزاری بود و گفت‌وگو با اعضا گفت: فرمانداری شهرستان قاینات تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با حمایت از فعالیت‌های مؤثر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرصتی فراهم کند تا در سایه‌ی آن کودکان و نوجوانان بیشتری اوقات فراغت خود را در محیط کانون سپری کنند.
در جریان این بازدید زهرا صیفی مربی مسؤول مرکز فرهنگی هنری کانون قاین گزارشی کامل از برنامه‌های پیش بینی شده کانون در فصل تابستان ارایه کرد و از نگاه مثبت مسؤولان شهر به کودکان و نوجوانان قدردانی کرد.
 در پایان معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان قاینات از کانون زبان ایران شعبه قاین بازدید و همکاران بخش کانون زبان نیز توضیحاتی کامل را درباره فعالیت‌های اجرایی بیان کردند.