رونمایی از کارت نقاشی‌های منتخب اعضای کانون خراسان جنوبی در جشنواره رضوی

به مناسبت هفته ملی کودک، از نقاشی‌های منتخب اعضای کانون خراسان جنوبی در چهاردهمین جشنواره نقاشی رضوی، در قالب یک پکیج شامل 25 کارت‌نقاشی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طی مراسمی با حضور نفیسه نخعی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی، علیرضا موهبتی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان از مجموعه آثار منتخب در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رضوی، در قالب کارت‌ نقاشی رونمایی شد.
طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این باره گفت:  این کارت‌نقاشی‌ها در ابعاد A5 و در قالب یک پکیج به چاپ رسیده، در حالی که نقاشی برگزیده کشوری اثر فاطمه تقویان عضو 10 ساله مرکز فرهنگی هنری بشرویه نیز پشت جلد آن چاپ شده است.
وی اضافه کرد: اعضای کانون پرورش فکری استان در بخش نقاشی کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره رضوی ، حضور  فعالی داشتند.
حمیدی خاطرنشان کرد: با انتشار فراخوان این جشنواره، ابتدا حدود 200 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که با توجه به سهمیه اعلام شده، تعداد 10 اثر انتخاب و به جشنواره کشوری رضوی ارسال شد.
حمیدی در پایان گفت: چاپ و انتشار آثار هنری و ادبی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های کانون استان است که امیدواریم هم‌چنان ادامه داشته باشد.