کد خبر: 268739
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
کتاب‌خانه سیار شهری بیرجند، میهمان یک روزه مدرسه رودکی

دانش آموزان پایه چهارم، پنجم و ششم مدرسه پسرانه رودکی بیرجند با فعالیت‌های کتاب‌خانه سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، با حضور کتاب‌خانه سیار شهری بیرجند در مدرسه رودکی ، 160 دانش آموز پایه‌های چهارم، پنجم و ششم این مدرسه با فعالیت‌هایی که در کتاب‌خانه سیار شهری انجام می‌شود، بیشتر آشنا شدند.
بر همین اساس دانش‌آموزان پایه چهارم ضمن آشنایی با کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، هر کدام به طور جداگانه یک کتاب را انتخاب کردند و به مطالعه این کتاب پرداختند.
در پایان کتاب هایی را که خوانده بودند به دوستان خود نیز معرفی کردند.
هم‌چنین  دانش آموزان پایه پنجم آن‌چه را که باید درباره‌ی فعالیت اوریگامی می‌دانستند، از زبان احسان بلوری مربی کتاب‌خانه سیار شهری بیرجند شنیدند و با همراهی مربی « قورباغه و پیانوی کاغذی  و گل رز با دستمال کاغذی» را ساختند.
سهم دانش‌آموزان پایه ششم این مدرسه تماشای فیلم «ربات و کشاورز» و « یکی کم است» از مجموعه فیلم های تولیدی کانون پرورش فکری شد.
فعالیت‌های کتاب‌خانه سیار شهری بیرجند با استقبال دانش آموزان مدرسه رودکی روبه رو شد و با حضور در برنامه‌های اجرایی خاطره این روز برای همیشه در ذهن این دانش آموزان ثبت شد.