افتتاح کتاب‌خانه سیار روستایی قاین نیمه اول تیرماه

نهمین کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی در شهرستان قاین تا نیمه اول تیر ماه 1396 افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کا نون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبرگفت: در نیمه اول تیرماه امسال نهمین کتاب‌خانه سیار روستایی کانون استان در شهرستان قاین خدمات فرهنگی خود را برای کودکان و نوجوانان مناطق روستایی آغاز خواهد کرد.
مدیر کل کانون استان اضافه کرد: راه اندازی کتاب‌خانه‌های سیار به ویژه در آغاز فصل تابستان  نور امید را در دل بچه‌های مناطق روستایی روشن می‌کند، عزیزانی که شاید از کمترین امکانات فرهنگی هنری محروم هستند و افتتاح کتاب‌خانه سیار می‌تواند آنان را در چشیدن طعم تابستان با کتاب، بازی و سرگرمی سهیم کند.
 حمیدی در ادامه از راه اندازی دو کتاب‌خانه سیار دیگر در شهرستان‌های نهبندان و خوسف  تا پایان مرداد ماه امسال خبر داد و گفت: فعالیت کتاب‌خانه‌های سیار روستایی با هدف تحقق عدالت اجتماعی و استفاده حداکثری کودکان و نوجوانان از امکانات فرهنگی به ویژه کتاب است و همت همه‌ی کسانی که دوست‌دار اعتلای اندیشه و گسترش فرهنگ مطالعه هستند، بر گسترش این کتاب‌خانه‌ها می‌باشد.
کانون خراسان جنوبی در حال حاضر دارای 12 مرکز فرهنگی هنری ثابت، 10 کتاب‌خانه سیار روستایی، پستی و شهری است.