کد خبر: 272222
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
بازدید 572
افتتاح فروشگاه عرضه محصولات کانون در شهرستان ترکمن

ششمین فروشگاه عرضه تولیدات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در شهرستان بندرترکمن گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در ابتدای این مراسم عبدالرحیم سیفی فعالیت های کانون را کتاب محور توصیف نموده و بیان داشت: کانون نهادی تولید کننده در حوزه های کتاب و بازی های فکری و سرگرمی های سازنده بوده و تلاش می کند تا امکان برخورداری همه کودکان و نوجوانان را از امکانات فرهنگی خود فراهم سازد.

وی افتتاح فروشگاه محصولات کانون در شهرستان ترکمن را ششمین مکان عرضه تولیدات فرهنگی کانون در سطح استان گلستان برشمرده و اظهار امیدواری کرد تا در سایه تعامل سایر نهادها و دستگاه ها در آینده ای نزدیک شاهد ایجاد این فروشگاه در تمامی شهرستان های استان باشیم.

مدیرکل کانون تصریح کرد کانون گلستان تلاش نموده تا با ایجاد مراکز ثابت فرهنگی و هنری، توسعه کتاب خانه های سیار روستایی و شهری، کتاب خانه پستی و ایجاد نمایشگاه و فروشگاه های دائمی، محصولات فرهنگی کانون و به ویژه کتاب را به شکل آسان در دسترس بچه ها قراردهد.

وی گفت فروشگاه های کانون صرفا کار فروش را برعهده نداشته بلکه نگاه ما فرهنگی است و در این فروشگاه ها خدمات مشاوره ای به خانواده ها ارائه شده و کودکان می توانند کتاب خوانده و با اسباب بازی و وسایل فکری بازی نمایند.

در این مراسم که جمعی از مدیران شهرستانی حضور داشتند اعضای کانون با اجرای سرود ترکمنی به مهمانان خوشامد گفتند. اجرای موسیقی بلز، ساز زنبوری و ساخت دومینو از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است فروشگاه عرضه محصولات کانون در مجاورت مرکز فرهنگی هنری کانون ایجاد شده و تولیدات کانونی شامل لوازم التحریر ایرانی و اسلامی، کتاب، اسباب بازی، کیف، بازی های فکری و هم چنین محصولات کانون زبان ایران را به مخاطبان ارائه می نماید. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =