کد خبر: 267961
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
مدیر کانون زبان معارفه شد

مدیر کانون زبان استان خراسان شمالی معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، «حسن سالاری» به عنوان مدیر کانون زبان این استان معرفی شد.
«منیر صادقی» مدیر کل کانون پرورش فکری در این آیین عنوان کرد: کانون زبان در این استان نتوانسته آن طور که باید جوابگوی نیاز مخاطبان خود باشد و متأسفانه  از زمان تأسیس تا کنون به دایر شدن یک شعبه در استان بسنده شده است.
وی با اشاره به انبوه متقاضیان شرکت در کلاس های کانون زبان، گفت: باید شرایطی ایجاد شود که کانون زبان رشد کمی و کیفی پیدا کند و جوابگوی نیاز مخاطبان خود باشد، با تدبیر و برنامه ریزی صحیح رسیدن به وضع مطلوب دور از دسترس نیست.
«صادقی» ادامه داد: پروژه های کانون در برخی از شهرها در مراحل پایانی است ، به محض افتتاح این امادگی را داریم که بخشی از فضای مراکز جدید را در اختیار کانون زبان قرار دهیم تا کلاس های کانون زبان در استان فراگیرتر شود و زبان آموزان بیشتری از فرصت حضور در این کلاس ها بهره مند شوند.
وی همچنین از زحمات «احمد محبان» که تا کنون با پست سازمانی متصدی امور اداری عهده دار اداره کانون زبان بود هم تقدیر کرد.
«احمد محبان» هم با ابراز خرسندی از منصوب شدن «سالاری» به عنوان مدیر کانون زبان، به تنگناهای پیش رو اشاره کرده و گفت: با وجود کمبود مدرس و فضا تمام تلاش مان در مجموعه حفظ کانون زبان در استان بود تا پاسخگوی نیاز زبان آموزان در حد بضاعت باشیم.
«حسن سالاری» مدیر کانون زبان هم در این آیین گفت: با تمام توان عزمم را برای افزایش و گسترش مراکز کانون زبان در استان جزم کرده ام ، پیش از این هم سابقه کار در چنین فضاهایی را داشته ام و قبل از قبول مسئولیت نقشه راهی برای رشد کمی و کیفی اهداف پیش رو در کانون زبان مد نظر قرار داده ام.
گفتنی است «حسن سالاری» دارای مدرک کارشناسی ارشد بیوشیمی از دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و تا کنون بیش از این  150 عنوان کتاب را ترجمه، نگارش، ویرایش کرده است، علاوه بر این عضویت در بنیاد دایره‌المعارف بزرگ اسلامی، شورای بررسی کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای برنامه‌ریزی مجله‌ی رشد نوجوان، مدیر گروه علوم انتشارات مدرسه و مدیریت داخلی مجله‌ی رشد آموزش زیست‌شناسی بخشی از روزمه کاری وی است.