ابراز ارادت کودکان و نوجوانان خوزستانی به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا علیه‌السلام

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان جشن‌های باشکوهی را به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا علیه‌السلام برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مربیان کانون با برپایی جشن و شادمانی به پاسداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا علیه‌السلام زندگی پربار و ارزشمند این ستاره‌ی خاندان عصمت و طهارت را برای کودکان و نوجوانان بازگو کردند.
مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در 27 شهر استان تلاش کردند تا کودکان و نوجوانان را با سیره ی آن حضرت و خاندان نورانی عصمت و طهارت بیش از گذشته آشنا کنند.
برنامه‌هایی چون قصه گویی، ایستگاه‌های نقاشی و سفال، نمایش عروسکی، مسابقه، معرفی شخصیت، معرفی وقایع و ایام، ایستگاه ادبی و تقدیر از مادران اعضا از جمله برنامه‌هایی هستند که در این مراکز برگزار شدند.
گفتنی است: اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتگل شهرهایی از استان خوزستان هستند که برنامه‌های متناسب با این مناسبت را توسط مربیان و کارکنان پرتلاش خود برای کودکان و نوجوانان اجرا کردند.