مسابقه حفظ و قرائت قرآن کریم بانوان شهرستان حمیدیه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مسابقه حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه‌ی بانوان به همت فرمانداری، اداره آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری شورای فرهنگی بانوان در کانون پرورش فکری شهرستان حمیدیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، این مسابقه در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان برگزار شد و در آن 70 شرکت کننده در گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگ‌سال حضور داشتند.
در بخش حفظ قرآن کریم این مسابقه در گروه سنی کودک، فاطمه طرفی، فردوس حلفی، عاطفه سیاحی، ام‌البنین طالبی و لیلا بنی طرف به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.
در همین گروه سنی و در بخش قرائت قرآن کریم، احلام طرفی، غزل حیدری و سرور مزرعه توانستند رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.
همچنین در گروه سنی نوجوانان نیز در بخش حفظ قرآن کریم، مرجان مشعلی و هاجر عنصری و در بخش قرائت، میترا غرباوی و فاطمه علگه زاده رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.
هیئت داوران این مسابقه در بخش بزرگ‌سالان نیز، سوسن طرفی، صدیقه مزرعه و سکینه موسوی را نفرات برتر بخش حفظ و ابتسام عبیداوی، زینب عطشانی و سکینه حلفی را برگزیدگان بخش قرائت معرفی کردند.
گفتنی است مراسم اختتامیه و تقدیر از برندگان مسابقه حفظ و قرائت قرآن کریم بانوان شهرستان حمیدیه در حالی با حضور فرماندار، معاون پرورشی آموزش و پرورش و ریاست بنیاد شهید و جمعی از مردم شهرستان حمیدیه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد که توسط شبکه ماهواره ایی الاهواز پوشش تصویری داده شد.