فعالیت‌های علمی کانون در بندرامام کودکان و نوجوانان را به مطالعه تشویق می‌کند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرامام با برپایی کارگاه های علمی کودکان و نوجوانان را به مطالعه بیشتر تشویق می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، لیلا سپهری مسئول کانون بندرامام با اعلام این خبر گفت: کانون مرکز بندرامام با برپایی کارگاه های علمی اعضای این مرکز را به مطالعه بیشتر تشویق می‌کند.
وی با بیان این که مربیان کانون در این مرکز برای کودکان کارگاه علمی آشنایی با باکتری‌ها را برپا کرده‌اند افزود: «رودخانه‌ی باکتری‌ها» نام عنوان فعالیتی است که در آن زینب مقدم مربی فرهنگی مرکز بچه‌ها را با انواع باکتری‌ها آشنا می‌کند و ضمن معرفی کتاب‌های مختلف کودکان را به مطالعه‌ی بیشتر تشویق می‌کند.
سپهری پیرامون برنامه های این مرکز برای نوجوانان نیز توضیح داد: مربیان این مرکز نیز با برپایی کارگاه نجوم نوجوانان مرکز را با ستارگان و سیارات منظومه شمسی، صور فلکی و جهت یابی آشنا می‌کنند.
این مسئول فرهنگی یادآور شد:در هر جلسه اعضا پس از توضیحات مربی فرم مربوط به فعالیت علمی را نیز پر می‌کنند و مربیان مرکز جهت ترغیب اعضا به حضور و شرکت در این فعالیت ونیز آموزش بهتر مفاهیم مربوطه به بچه‌ها، فعالیت‌های جنبی مانند بازی سرگرمی، مسابقه و کاردستی را نیز در کنار این برنامه‌ها اجرا می‌کنند.
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان بیش از 50 مرکز ثابت و سیار دارد که فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای بچه های 7 تا 16 سال برگزار می‌کند.