اجرای طرح کتاب‌خوانی «رنگین‌کمان ماهی‌ها» در بهبهان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان طرح کتاب‌خوانی «رنگین‌کمان ماهی‌ها» را ویژه‌ی کودکان و نوجوانان اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، نسرین بازیانی مسئول کانون شماره یک بهبهان با اعلام این خبر گفت: مربیان این مرکز به منظور علاقه‌مند سازی اعضا به کتاب و کتاب‌خوانی طرح دیگری با عنوان «رنگین کمان ماهی‌ها» را برگزار کردند.
وی با بیان این که فاطمه حسن نسب و نسرین بازیانی مجریان این طرح در کانون شماره یک بهبهان هستند افزود: در این طرح اعضا با جستجو در قفسه‌های کتابخانه، کتاب‌هایی که عنوان ماهی و یا در شخصیت‌های داستانی آن ماهی وجود داشت را پیدا کردند.
بازیانی با اشاره به این که اعضا در ادامه نمایشگاه کوچکی از کتاب‌های گردآوری شده برپا کردند توضیح داد: در این طرح اعضا همچنین به روخوانی کتاب «ماهی رنگین کمان» پرداختند و در پایان هر کدام از اعضا با استفاده از بشقاب‌های رنگی به ساخت ماهی‌های رنگی مشغول شدند.
این مسئول فرهنگی یادآور شد: این طرح سبب شد کودکان و نوجوانان با تعداد زیادی از کتاب‌های مناسب گروه سنی خود اعم از داستانی، علمی و شعر آشنا شوند.
گفتنی است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان بیش از 50 مرکز ثابت و سیار دارد که برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای بچه‌های هفت تا 16 سال برگزار می‌کند.