استقبال خوب کودکان و نوجوانان خوزستانی از جشن‌های دهه کرامت کانون خوزستان

همزمان با دهه کرامت جشن‌های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، این جشن‌ها که همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز شده است همچنان در مراکز کانون در حال برگزاری است.
بر اساس این گزارش در امیدیه، کانون شماره 2 این شهرستان با اجرای جشن شبنم به استقبال این دهه رفته است.
در شهرستان‌های رامشیر، اندیمشک، خرمشهر به ترتیب ویژه برنامه های دختران آفتاب، سفیران نور و میلاد نور برگزار شده است و مربیان این مراکز در دهه کرامت با اجرای برنامه های ویژه‌ی این دهه میزبان کودکان و نوجوانان هستند.
همچنین مراکز کانون در شهرستان بهبهان نیز جشن‌های دهه کرامت را آغاز کرده‌اند و قرا است ویژه برنامه دهه کرامت را رسماً روز سه شنبه با حضور مدیرکل کانون استان خوزستان و جمعی از مسئولین این شهرستان در کانون شماره یک بهبهان افتتاح کنند.  
این درحالی است که کانون شماره 2 و 3 بهبهان با برگزاری دو ویژه برنامه همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) به استقبال این دهه رفته‌اند.
گفتنی است: تقدیر از برگزیدگان مرحله کتابخانه ای جشنواره ملی کودک و نوجوان رضوی، برپایی نمایشگاه آثار تولید شده‌ی اعضا با موضوع رضوی، رونمایی از طرح دیواری و ماکت ورود کاروان امام رضا علیه‌السلام به ایران، معرفی شخصیت امام رضا علیه‌السلام و حضرت معصومه (س)، شعرخوانی، معرفی وقایع، قصه گویی، نمایش عروسکی، نمایشنامه خوانی و برپایی کارگاه های ادبی و نقاشی از جمله برنامه‌هایی هستند که در این جشن‌ها برگزار می‌شوند.