برگزیده‌ی مسابقه نشریه دیواری علمی کودکان و نوجوانان در امیدیه

کانون پرورش فکری برگزیده‌ی مسابقه نشریه دیواری‌های علمی کودکان و نوجوانان را در امیدیه معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، نشریه دیواری «کرم‌های غول آسا» کاری از، توحید ناصری، عیسی فالحی و کیانوش خاور سه عضو کانون شماره یک امیدیه رتبه‌ی برتر مسابقه‌ی نشریه دیواری‌های علمی کودکان و نوجوانان این شهرستان را به خود اختصاص داد.
منصوره محمدی مسئول کانون شماره یک امیدیه پیرامون این مسابقه توضیح داد: این مسابقه در ایام فصل تابستان به بچه های عضو کانون اعلام شد و کودکان و نوجوانان با راهنمایی مربیان ضمن تشکیل گروه های سه تا پنج نفره با انتخاب یک موضوع علمی اقدام به جمع آوری مطالب از کتاب‌های موجود مرکز کردند.
وی با بیان این که در بخش ابتدایی این مسابقه داوران آثار را بررسی و چهار گروه دختر و پسر را شایسته شرکت در مرحله نهایی دانستند اظهار کرد: «کرم‌های غول آسا» کاری از، توحید ناصری، عیسی فالحی و کیانوش خاور نام نشریه دیواری بود که توانست مقام نخست این مسابقه را به خود اختصاص دهد.
این مسئول فرهنگی فعالیت علمی در قالب نشریه دیواری را یکی از برنامه های پر طرفدار در این مرکز معرفی کرد و یادآور شد: مربیان این مرکز با انجام این برنامه کودکان و نوجوانان را به انجام فعالیت‌های گروهی تشویق می‌کنند.