دومین نمایشگاه آثار هنری کارگاه خلاقیت کودکان در دزفول

دومین نمایشگاه آثار هنری کارگاه خلاقیت کودکان دزفولی با عنوان «ردپای احساس من» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، سعید گل گل مسئول کانون شماره یک دزفول با اعلام این خبر گفت: آثار هنری نقاشی، کاردستی و کولاژ، کودکان زیر 7 سال عضو کارگاه خلاقیت کانون شماره یک دزفول در این مرکز به نمایش درآمده‌اند.
وی کشف و پرورش خلاقیت کودکان و تشویق آن‌ها در شرکت در این کارگاه را یکی از اهداف برگزاری این برنامه اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه حاصل تلاش کودکان عضو کارگاه خلاقیت به سرپرستی معصومه پولادک مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که طی یک دوره 10 جلسه ای به کودکان زیر 7 سال آموزش داده شده است.
گل گل با اشاره به این که این نمایشگاه تا پایان شهریورماه در این مرکز برپاست یادآور شد: با توجه به استقبال خانواده‌ها و با هماهنگی‌های به عمل آمده با واحد کارشناسی فرهنگی حوزه دزفول قرار است دوره جدید کارگاه‌های (کارگاه خلاقیت، نمایش خلاق و موسیقی) پس از بازنگری و آسیب شناسی از مهرماه سال جاری آغاز شود.
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن بیش از 50 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.