کارگاه کاردستی و خلاقیت کودکان و نوجوانان در اروندکنار

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برپایی کارگاه کاردستی و خلاقیت در اروندکنار میزبان بچه های علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، نرگس شابونی قنبری مسئول کانون اروندکنار با اعلام این خبر گفت: مربیان این مرکز با برگزاری کارگاه کاردستی و خلاقیت در راستای کشف و پرورش استعداد های کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از اهداف عالیه کانون قدم بر می‌دارند.
وی با بیان این که در این کارگاه بچه‌ها با وسایل مختلف اقدام به ساخت کاردستی می‌کنند افزود: در آخرین برنامه‌ی اجرا شده در این کارگاه کودکان و نوجوانان شرکت کننده با گوش پاک کن اسکلت بدن انسان را ساختند.
شابونی قنبری با اشاره به این که انجام چنین فعالیت‌هایی باعث پرورش خلاقیت و تشویق کودکان به خلق آثار هنری می‌شود در این‌باره توضیح داد: این کارگاه در شکل‌های مختلف و به روش‌های گوناگون به صورت مستمر در این مرکز برگزار می‌شود و همیشه با استقبال خوب بچه‌ها روبرو شده است.
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن بیش از 50 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.