24 قصه گو قصه های خود را در اهواز روایت می‌کنند

با آغاز دومین روز از برگزاری هفدهمین جشنواره استانی قصه گویی در اهواز 24 قصه‌گو داستان‌های خود را برای کودکان و نوجوانان اهوازی بازگو می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، در دومین روز این برنامه که در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری شماره یک اهواز با حضور 24 قصه‌گوی برگزیده‌ی خوزستانی برگزار می‌شود در بخش اول لیلا سپهری از بندرامام، مهرناز شهرکی، فاطمه حسن نسب، الهام بهادر قنواتی و فاطمه جوکاری همگی از بهبهان، منصوره محمدی و ندا شنبدی از امیدیه، ثریا عبدی و زینب موسوی از هندیجان، فاطمه زیرک قشقایی، ارمغان کاظمی و مانا مداح از آبادان قصه گویی خواهند کرد.
در بخش دوم این برنامه زهرا امامی راد از مسجد سلیمان، فاطمه ممبنی از اهواز و راضیه حیاتی از بهبهان روایت گر داستان‌های خود می‌شوند.
زینب چمانی و الهام آل کثیر از شوش و سمیه قلاوند، آسیه رحمتی و مریم لعل از اندیمشک قصه گویانی هستند که داستان‌های خود را در بخش سوم هفدهمین جشنواره استانی قصه گویی در اهواز بازگو می‌کنند.
آخرین قصه گویان این جشنواره نیز ندا مرادپور، سارا کلانی و زهرا پاکدل از دزفول و گلاب محسنی خواهند بود که داستان‌های خود را برای دانش آموزان روایت خواهند کرد.
گفتنی است: هفدهمین جشنواره قصه گویی استان خوزستان 27 مهرماه در اهواز آغاز به کار کرده است و عصر 28 مهر ماه با معرفی برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان خواهد داد.