درخشش کودک خوزستانی در پانزدهمین نمایشگاه سه سالانه نقاشی کودکان فنلاند

کودک عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، موفق به دریافت نشان و دیپلم افتخار از پانزدهمین نمایشگاه سه سالانه نقاشی کودکان «های وینکا» در کشور فنلاند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، «هستی معین»، عضو 11 ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باغملک، موفق شد نشان و دیپلم افتخار این مسابقه را دریافت کند.
هستی معین، کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نقاشی خود که در آن تلاش مردان و زنان شهر خود را برای برداشت برنج به تصویر کشیده بود توانست پس از رقابت با 5 هزار و 880 اثر رسیده از 77 کشور جهان این جایزه را کسب کند.
برنده‌ی نشان و دیپلم افتخار این مسابقه بین‌المللی نقاشی، عضو مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهرستان باغملک است که تحت آموزش‌های زهره فرازمند، مربی هنری کانون، در این جشنواره شرکت کرده بود.
این مسابقه با موضوع با موضوع «غذا» (فرهنگ و آداب غذا خوردن و روش‌های تهیه غذا، غذاهای مصرفی) و با هدف ترویج آموزش هنر و هنرهای تجسمی به‌صورت ملی و جهانی با همکاری متخصصان هنر، فرهنگ و آثار هنری و تشویق و آموزش افراد به کسب تجربه از دنیای هنر سال 2014 در کشور فنلاند برگزار شد.
گفتنی است: نمایشگاه آثار برگزیدگان این مسابقه از 7 آبان در مرکز فرهنگی «ویلا آرتو» شهر «های‌وینکا» فنلاند برپا شده است و تا 23 آذر ادامه خواهد داشت.