همایش قصه‌گویی «قصه‌های آسمانی» در دزفول

همایش قصه‌گویی «قصه‌های آسمانی» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، سعید گل گل مسئول کانون شماره یک دزفول با اعلام این خبر گفت: همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و تقارن آن با شب یلدا همایش قصه‌گویی «قصه‌های آسمانی» با موضوع داستان‌هایی از زندگی حضرت محمد (ص) و حضرت علی (ع) و داستان‌های پیامبران الهی همچون یونس و سلیمان و... با حضور اعضای کودک و نوجوان و والدین آن‌ها در کانون برگزار شد.
گل گل افزود: در این همایش کتاب «محمد رسول‌الله» نوشته دمی «نویسنده آمریکایی و غیرمسلمان» توسط عضو نوجوان پسر معرفی شد و اعضا با وقایع مهمی از تاریخ اسلام «مانند هجرت، معراج پیامبر، ماجرای غدیر و...» آشنا شدند.
این مسئول فرهنگی شعرخوانی با موضوع امام رضا (ع) و رسول اکرم (ص) را از دیگر برنامه‌های این همایش معرفی کرد و یادآور شد: بچه همچنین در این برنامه با حضور کارگاه‌های هنری نام مبارک پیامبر اعظم (ص) را با تکنیک کلاژ و ماسه‌های رنگی نگارش کردند.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با دارا بودن 52 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.