" قاصدک دانایی " کودکان و نوجوانان دزفولی را به مطالعه کتاب تشویق می‌کند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 4 دزفول با اجرای طرح " قاصدک دانایی " بچه‌های دزفولی را به مطالعه کتاب تشویق می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، سارا فراوش مسئول کانون شماره 4 دزفول با اعلام این خبر گفت: «قاصدک دانایی» نام طرحی است که مربیان این مرکز برای ترویج مطالعه بین کودکان و نوجوانان از ابتدای فصل پاییز با ثبت‌نام بچه‌ها آغاز کرده‌اند.
فراوش با اعلام این‌که این طرح طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال ادامه خواهد داشت پیرامون فعالیت‌های اجرا شده در این برنامه توضیح داد: کارگاه‌های فرهنگی و هنری با مشارکت اعضا و والدین در راستای ترویج و توسعه کتاب‌خوانی و اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلفی نظیر، جشنواره " بهترین کتاب من "، کارگاه‌های مختلف کتاب سازی، قصه‌گویی، بحث کتاب و .... در هفته ملی کودک و نیز هفته کتاب و کتاب‌خوانی ازجمله فعالیت‌های اجراشده‌ی این طرح تاکنون بوده‌اند.
وی اجرای برنامه " قلک کتاب " را دیگر فعالیت اجرا شده در طرح کتاب‌خوانی «قاصدک دانایی» معرفی کرد و یادآور شد: در این ایام برنامه قصه‌های شاهنامه در روزهای پنجشنبه هر هفته نیز با حضور کودکان و نوجوانان در این مرکز برگزار می‌شود.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با دارا بودن 52 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.