کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه اجلاس سراسری نماز حضور دارد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: کانون در نمایشگاه اجلاس سراسری نماز که از ششم دی‌ماه در اهواز برپا می‌شود حضور فعال خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، عبدالنبی شاکریان با اشاره به برگزاری نمایشگاه سراسری نماز در خوزستان افزود: این نمایشگاه همزمان با برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز از 7 تا 11 دی‌ماه در موزه هنرهای معاصر اهواز برپا می‌شود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با در اختیار داشتن 2 غرفه از مجموعه غرفه‌های وزارت آموزش و پرورش دستاوردهای کانون استان را در حوزه نماز و فعالیت‌های ترویجی و توسعه‌ای فرهنگ نماز در مراکز کانون را معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد.
شاکریان با بیان این‌که در نمایشگاه اجلاس سراسری نماز، 16 دستگاه اجرایی و نشریات و ادارات همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد، وزارت ورزش و جوانان، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و... در قالب 76 غرفه دستاوردهای نماز و فعالیت‌های دینی را ارائه می‌کنند یادآور شد: کانون در غرفه خود فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی خود را با موضوع نماز در قالب ایستگاه‌های مختلف در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است و مربیان کانون با حضور خود در این غرفه و اجرای بخشی از فعالیت‌های مرتبط با نماز همچون، قصه‌گویی، معرفی کتاب، ایستگاه ادبی، ایستگاه نقاشی، مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان هم‌سفر کتاب با موضوع نماز، ایستگاه پویانمایی و پخش فیلم‌های انیمیشن ساخته شده با موضوع نماز و ... میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود.