جشن تولد 21 سالگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آغاجاری

همزمان با روزهای آغازین ماه بهمن جشن تولد 21 سالگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آغاجاری برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فرزانه محمدی مسئول کانون آغاجاری با اعلام این خبر گفت: جشن سالروز آغاز به کار کانون در شهرستان آغاجاری با حضور اعضا کانون و دانش آموزان مدارس این شهرستان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شد.
وی با اشاره به این‌که این مرکز در سال 1372 کار خود را آغاز کرده است افزود: کانون آغاجاری در حال حاضر با داشتن 14 هزار جلد کتاب و 250 عضو به کار خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان می‌پردازد.
محمدی اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را همچون: نمایش عروسکی، قصه‌گویی، سرود، نشریه دیواری، سفال، نقاشی، خوشنویسی، معرفی و نقد کتاب، کارگاه‌های ادبی، شعر، داستان و قطعه ادبی، ظریف بری با چوب و .... را ازجمله برنامه‌هایی معرفی کرد که توسط مربیان توانمند کانون برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال اجرا می‌شود.
این مسئول فرهنگی برگزاری این جشن را آغاز فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاجاری در ایام‌الله دهه مبارک فجر عنوان کرد و یادآور شد این مرکز با برنامه‌ریزی‌های انجام داده ایام شادی را برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده است تا ضمن آشنایی با انقلاب اسلامی ایران این دانسته‌ها را در فضای شاد و خاطره‌انگیز به ذهن‌های خود بسپارند.