انتشار پوستر کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در استان خوزستان

پوستر ویژه‌ی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی در آستانه‌ی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب پس از ارسال از سوی کانون کشور در استان خوزستان منتشر شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، پیشانی این پوستر و در میان پرتوهای خورشید تابان، جمله‌ی خاطره‌انگیز و تاریخ‌ساز «امام آمد» نقش بسته است.
هم‌چنین پرچم ایران اسلامی به‌عنوان نماد هویت دینی و تاریخی کشور - که در درون آن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب تبریک گفته شده است - نیز در قلب این پوستر چشم‌نوازی می‌کند.
تصویری از رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار محوری دهه‌ی فجر 1393 برگرفته از شعار سال ایشان با عنوان «پیشرفت و عدالت در پرتو اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» هم در این بخش پوستر درج شده است.
بر همین اساس عکس زمینه‌ی پوستر امسال تصویری از زنان و نوجوانان دختر و پسری است که با حمل پرچم ایران و عکسی از بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن شرکت کرده‌اند تا با گرمای حضورشان در روزی بسیار برفی، پایبندی مردم ایران بر آرمان‌های انقلاب را در هر شرایطی مورد تأکید قرار دهند.
پوستر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی با نظارت هنری کوروش پارسا نژاد در مدیریت گرافیک کانون طراحی شده است.
این پوستر از سوی کانون استان خوزستان به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در 27 شهر استان خوزستان، مراکز آموزشی کانون زبان استان، فروشگاه‌های عرضه‌ی محصولات فرهنگی هنری کانون و سازمان‌های عضو کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان شامل بهزیستی، کمیته‌ امداد امام خمینی (ره)، گروه‌های کودک و نوجوان صداوسیمای جمهوری اسلامی مرکز خوزستان ارسال شده است.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور مسئولیت کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را در سراسر کشور بر عهده دارد و ادارات کل کانون در تمامی استان‌ها مسئول کمیته استانی این ستاد هستند.