افتتاح سالن نمایش ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در شهرستان سوسنگرد

به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی سالن نمایش ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در سوسنگرد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروری انقلاب اسلامی و با حضور امام جمعه، فرماندار و رییس شورای شهر سوسنگرد، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و تنی چند از مسئولین محلی، سالن نمایش ویژه‌ی کودکان و نوجوانان کانون در محیطی به مساحت 200 متر مربع در شهرستان سوسنگرد افتتاح شد.
در آیین گشایش این سالن امام جمعه سوسنگرد ضمن تشکر از دست اندر کاران ساخت این سالن آغاز به کار این سالن را در این شهرستان اعلام کرد.
حجت السلام والمسلمین احمد ساری اصل با تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی ایران افتتاح سالن نمایش کودکان را به فال نیک گرفت و برای دست اندر کاران عرصه فرهنگ دعای موفقیت کرد.
در ادامه این مراسم مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح این سالن را در ایام الله دهه مبارک فجر هدیه ی کانون به بچه های شهرستان سوسنگرد معرفی کرد که با اجرای برنامه های نمایش عروسکی، قصه گویی، نشست های ادبی و فرهنگی و دیگر فعالیت های مرتبط با کودکان و نوجوانان در آن میزبان بچه های این خطه از ایران اسلامی خواهد بود.
این سالن نمایش در راستای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و فرهنگی مراکز کانون استان خوزستان در مساحت 200 متر مربع با هزینه ایی یک میلیارد و نه میلیون ریالی از اعتبار استانی ساخته شده است و 145 نفر ظرفیت دارد.
گفتنی است: تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان خوزستان دارای سالن‌های اختصاصی نمایش هستند و این سالن در راستای گسترش این مراکز در جهت خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به کودکان و نوجوانان استان افتتاح شد.